Integrace se ShopFocus - e-shopové řešení
Co v této nápovědě naleznete?
Nastavení na straně SmartEmailingu
Nastavení na straně ShopFocusu
ShopFocus je ryze českým e-shopovým nástrojem. Pro jeho úspěšné propojení se SmartEmailingem bude zapotřebí zkopírovat několik klíčových informací ze SmartEmailingu a vložit je do nastavení ShopFocusu.
Nastavení na straně SmartEmailingu
Pro samotné propojení bude potřeba vygenerovat ve SmartEmailingu API klíč a také webtracking klíč.
API klíč
API klíč lze vygenerovat v části Nastavení → Datové zdroje → API klíče → + Vytvořit API klíč. V této části také naleznete dostupná uživatelská jména (username), potřebná pro komunikaci.
Pozor, API klíč se vám ukáže pouze jednou, jakmile záložku zavřete, z bezpečnostních důvodů již nepůjde zpětně zobrazit!
Webtracking klíč
Možnost aktivace webtrackingu naleznete v části Nastavení → Datové zdroje → Webtracking. Ujistěte se, že je zaškrtnuta možnost Používat. V poli "Váš základní kód pro web tracking" pak vyhledejte řetězec init. Tento ID řetězec je váš Webtracking key.
Nastavení na straně ShopFocusu
Přihlašte se do administrace svého ShopFocusu a v horním menu klikněte na Nastavení. Z rozbalovací nabídky pak vyberte Propojené služby.
Poté klikněte na záložku Marketing a komunikace.
Na této stránce najdete sekci SmartEmailing, kam je potřeba vložit data, jejichž získání jsme si popsali v předchozí části.
- Do pole API key vložte svůj API klíč ze SmartEmailingu.
- Do pole API username (e-mail) vložte svůj e-mail (uživatelské jméno) ze SmartEmailingu.
- Do pole E-mail pro DOI (ID) vložte ID Double opt-in e-mailu ze SmartEmailingu. Tento e-mail si vytvoříte dle této nápovědy.
- Do pole Název E-shopu vložte název vašeho e-shopu.
- Do pole Odesílatel pro DOI (e-mail) vložte e-mail, který bude nastaven jako vaše odesílací adresa pro tyto e-maily ve SmartEmailingu. Více informací naleznete v této nápovědě.
- Do pole Webtracking key vložte webtracking klíč.
Po vyplnění všech údajů nezapomeňte uložit změny. Vaše propojení by mělo být nyní nastaveno.