Integrace s FAPI - fakturační systém
Co v této nápovědě naleznete?
Přenesení objednávek do SmartEmailingu
FAPI je automatizovaný online prodejní nástroj, který kromě vystavování faktur umí i zasílat vaše produkty díky prodejnímu formuláři, který si můžete ve FAPI vytvořit a vložit na své www stránky.
Aktivace ve SmartEmailingu
Pro samotné propojení bude potřeba vygenerovat ve Smartemailingu API klíč. To lze v části Nastavení → Datové zdroje → API klíče → + Vytvořit API klíč. V této části také naleznete dostupná uživatelská jména (username), potřebná pro komunikaci.
Pozor, API klíč se vám ukáže pouze jednou, jakmile záložku zavřete, z bezpečnostních důvodů již nepůjde zpětně zobrazit!
Aktivace ve FAPI
Po přihlášení do svého účtu klikněte na Nastavení → Propojení aplikací.
Vyberte SmartEmailing a klikněte na Připojit.
Do příslušných políček vložte Uživatelské jméno (username) a API klíč, který jste si v předchozím kroku vygenerovali. Pod kolonkou API klíče dále naleznete zaškrtávátko "Odesílat data o objednávce do SmartEmailingu". Toto zaškrtávátko prosím zaškrtněte a uložte nastavení.
Pokud vše proběhlo správně, uvidíte následně u SmartEmailingu "Připojeno".
Přenesení objednávek do SmartEmailingu
Veškeré nové objednávky uvidíte v detailu kontaktu, konkrétně na záložce Objednávky.
Pokud chcete, můžete sesynchronizovat i dřívější objednávky, které ve SmartEmailingu nemáte, ale ve FAPI ano. To provedete přímo ve FAPI, v části Nastavení → Propojení aplikací → SmartEmailing → šipka → Synchronizovat objednávky.