Štítky
Co v této nápovědě naleznete?
Využití štítku
Štítek je primárně určen pro snadnou a rychlou kategorizaci a také k vyhledávání. Oštítkovat můžete, kromě seznamů kontaktů, také segmenty, e-mailové kampaně, Automatizace, SmartKampaně a webové formuláře. Pokud již máte několik desítek seznamů, kampaní nebo Automatizací a chcete mít vše přehledné, můžete pomocí barvy a popisku vše evidovat pro vaši přehlednost a snadnější práci. Je vhodné pracovat se štítky také v případě, že SmartEmailing používáte pro více svých projektů. Pod každým barevně odlišným štítkem můžete přehledně vidět vše, co s ním souvisí.
Tvorba štítku
Editaci štítků naleznete v části Nastavení → Firma → Štítky.
Pokud již štítky vytvořeny máte, můžete je, pomocí tlačítek v pravé části editovat, přiřazovat či mazat.
V případě, že chcete vytvořit nový štítek, stačí kliknout na tlačítko + Vytvořit štítek, nacházející se vpravo nahoře. Poté už stačí jen zvolit název štítku a jeho barvu.
Přiřazení štítku
Přiřadit štítek lze pomocí zmíněné ikonky vpravo, v přehledu štítků.
Stačí jen vybrat kam a potvrdit pomocí tlačítka Přidat štítek, které je umístěno vpravo dole.
Druhou možností je přiřazení štítku na přímo. V takovém případě je potřeba kliknout na ikonu tří teček, která je umístěna vždy vpravo na řádku.
Seznamy a segmenty
Automatizace
Rozesílka
Šablona
Segmentace dle štítků
Segmenty
V rámci segmentů (Kontakty a seznamy → Seznamy a segmenty → + Nový seznam/segment → Vytvořit segmentový seznam) máte k dispozici celkem 4 pravidla, na základě kterých si můžete filtrovat kontakty nebo emailové kampaně.
- Kontakt je v seznamu se štítkem ...
- Kontakt otevřel kampaň se štítkem ...
- Odeslána kampaň se štítkem ...
- Odeslána Smart kampaň se štítkem ...
Na základě těchto kritérií můžete vytvářet segmentové seznamy.
Automatizace
V Automatizaci využijete Operátor "Podmínka", který dokáže segmentovat na základě přítomnosti kontaktu v seznamu se štítkem.